© Bus Bedrijfsadvies 2016
In- en verkoopplanning
Dit is misschien wel één van de belangrijkste activiteiten. Door
kennis van vrijwel alle gangbare automatiseringssystemen in de
branche zijn we in staat om voor elke ondernemer inzichtelijk te
maken waar de sterke en zwakke punten in zijn winkel liggen. Zowel
op artikelgroep als op leverancier geven we inzicht in de prestaties
in een seizoen.
Inkopen begint als je weet wat je denkt te kunnen gaan verkopen.
Door het stellen van duidelijke doelen berekenen we in overleg met
de ondernemer een inkoopbudget dat we per leverancier verdelen.
Onze methode heeft in het verleden veel ondernemers geholpen
om het budget vast te stellen en te bewaken. Er zijn zichtbare
besparingen die uiteindelijk geleid hebben tot verbetering van
brutowinst en doorverkoop.
Ons motto is: koop in wat je denkt te kunnen gaan verkopen!
Niet zonder trots kunnen we vermelden dat de door ons
ontwikkelde methode in 2015 door TMO Fashion Business School
te Doorn is geadopteerd als lesmateriaal voor de studenten.
Contact
Bus Bedrijfsadvies
06-20411589
info@busbedrijfsadvies.nl